Obchodní podmínky

KOMPLETNÍ VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Provozovatel webových stránek, obchodu a dodavatel zboží:
Bc. Vojtěch Tomíček., se sídlem Nad Kajetánkou 27/1458, 169 00 Praha 6, Česká
republika, IČ: 75170221, DIČ: CZ8302220256, Bankovní spojení: FIO banka a.s., číslo účtu:
2400354317/2010
Kontakt: tomicek@ski-simulator.cz ; Tel.: +420 776 26 80 14
Všeobecná ustanovení Tyto obchodní podmínky platí pro nákup na webových stránkách
www.ski-simulator.cz Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním
řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které obchodní
podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně
spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní
stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky a které se vztahují
na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění pozdějších právních
předpisů.
Vymezení pojmů:
Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud
smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své
obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo
prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Kupující - zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní
úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své
obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje
výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo
službami.
Kupující – který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za
účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními
podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní
smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho
návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu
mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Momentem uzavření
kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje
souhlas. Kupující je na tuto skutečnost dostatečným způsobem upozorněn před odesláním
své objednávky, v opačném případě nelze po kupujícím vymáhat vázanost těmito
obchodními podmínkami. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s
těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na obchodní podmínky je kupující
dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má tak
možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené
smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně
prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není
přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření
smlouvy jsou patrné z procesu objednávání na našich webových stránkách a kupující má
možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto
obchodní podmínky jsou zobrazeny na našich webových stránkách a je tak umožněna jejich
archivace a reprodukce kupujícím.
Platební podmínky a jednotlivé způsoby plateb.
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu
prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na
písemné, faxové nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží
je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena
uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího,
který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout (více též v ujednání o právu
prodávajícího odstoupit od smlouvy). Při ústní nebo telefonické objednávce je vždy
kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku. Odstoupení od smlouvy (storno
objednávky) - je řešeno samostatným bodem, který najdete níže v naší nápovědě. Platební
podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu plnění nebo možnost využití dalších
způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Prodávající je oprávněn požadovat před dodávkou
zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě, že je záloha požadována, je
vystaven doklad "Zálohová faktura - daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém
dokladu hodnota zálohy odečtena.
Způsoby plateb:
- platba v hotovosti při převzetí zboží
- možnost uskutečnění platby na účet Bankovní spojení: FIO banka a.s., číslo účtu:
2400354317/2010
- platba přepravní firmě formou dobírky
Dodací podmínky Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních
možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 7 pracovních dnů,
ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na
základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na
uvedenou adresu. Osobní odběry - někdo preferuje převzetí zboží "z ruky do ruky", proto
Vám nabízíme možnost osobního odběru objednaného zboží v sídle naší společnosti.
Platba zboží probíhá také "z ruky do ruky", tedy v hotovosti. Předem se prosím s námi
domluvte na čase Vašeho příjezdu. Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů
ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená
osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s
opakovaným dodáním v plné výši.
Odstoupení od smlouvy
Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky
kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze buď telefonicky
nebo na tomicek@ski-simulator.cz Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků
dálkové komunikace - V souladu s § 53 (7) občanského zákoníku ve znění pozdějších
předpisů může spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li
se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich
splnění Vám bude vrácena kupní cena: -odešlete dopis (na adresu: Vojtěch Tomíček, Nad
Kajetánkou 27 / 1458, Praha 6, 169 00, Česká Republika. nebo email na tomicek@ski-
simulator.cz s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č.
(číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky na adresu (pokud požadujete vrácení
peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis. Alternativně je možné uvést jiný
text obdobného charakteru, který bude vyjadřovat projev vůle o odstoupení od smlouvy. -
všechny výrobky doručte na adresu: Vojtěch Tomíček, Nad Kajetánkou 27 / 1458, Praha 6,
169 00, Česká Republika. Případně si telefonicky domluvte osobní předání zboží. Zboží,
které budete v rámci odstoupení od smlouvy vracet zpět na uvedenou adresu, nesmí jevit
známky používání, musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
Neposílejte zboží na dobírku. -při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení
zboží Vám peníze za zboží i poštovné zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to
nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Nejpozději však do 30 dnů od
doručení odstoupení od smlouvy. -při nesplnění lhůty k odstoupení od smlouvy, kdy
odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu nejpozději doručeno 14. den od převzetí
plnění, je takové odstoupení od smlouvy neplatné. Při dodání zboží v poškozeném,
nekompletním či jinak znehodnoceném stavu může prodávající po spotřebiteli požadovat
kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží, tím není dotčeno právo spotřebitele na
odstoupení od smlouvy bez jakékoliv sankce. Prodávající má právo pouze na náhradu
skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. -odstoupení od smlouvy je
účinné, pokud je doručeno do 14 dnů od převzetí plnění. V případě nesplnění některé z
výše uvedených podmínek, v čehož důsledku nedojde k prokazatelnému doručení
odstoupení od smlouvy v uvedené lhůtě (např. pouhé zaslání vráceného zboží bez projevu
vůle o odstoupení od smlouvy), nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od
spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. Storno
objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo
její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává. V případě, že tato situace
nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším
postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato
částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10
pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.
Odpovědnost za vady zboží (záruka, rozpor s kupní smlouvou)
Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím. Je důrazně doporučeno si prohlédnout
zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o
poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný
bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné
uznat. Spotřebitel při uplatnění záruky má: -jde-li o vadu odstranitelnou, právo na
bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné
součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný,
právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy -jde-li o vadu
neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo
odstoupit od kupní smlouvy -jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo
opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo
odstoupit od kupní smlouvy -jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci,
právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy Rozpor s kupní
smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, tedy,
že je zejména bez vad, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez
zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle
požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný,
může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To
neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s
kupní smlouvou sám způsobil.
Reklamace (uplatnění odpovědnosti za vady)
Zboží lze reklamovat dle stávajících platných právních norem. Kupující je povinen zboží po
převzetí prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečných odkladů. V případě zjištění závad je
povinen tyto oznámit e-mailem, písemně nebo telefonicky do 3 dnů po převzetí zásilky.
Do 7 pracovních dnů je prodávající povinen informovat kupujícího o způsobu vyřízení
reklamace a k jejímu uznání je nutné, aby byl kupující schopen předložit doklad o zaplacení
zboží.
Po dohodě bude zákazníkem reklamovaný výrobek odeslán doporučeně (nikoliv na dobírku)
na adresu prodávajícího. Prodávající nepřebírá zodpovědnost za škody způsobené
přepravou zboží a nedodržením skladovacích podmínek. Na vady tohoto typu se nevztahuje
ani poskytnutá záruka.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti
kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím
spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se
jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u
prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Pokud budete mít dotaz ohledně vaší
reklamace, obraťte se také na naši linku nebo na náš email: tomicek@ski-simulator.cz V
případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši
(náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací). V případě zjevně
neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s
vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které
vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou
zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o
zneužití práv).
Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co
je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli
potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době
jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné
odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení
opravy.
Kontaktní údaje pro uplatnění reklamace Bc. Vojtěch Tomíček., se sídlem Nad
Kajetánkou 27/1458, 169 00 Praha 6, Česká republika, tel: +420 776268014, tomicek@ski-
simulator.cz
Ochrana osobních dat
Bc. Vojtěch Tomíček, jako provozovatel webových stránek www.ski-simulator.cz zavazuje k
níže uvedenému. Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné
služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím.
Dodržujeme zákon číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Údaje, které
zadáváte při objednávce jako zákazník, nám umožní provést nezbytné účetní operace,
vyhotovit daňový doklad, popřípadě identifikovat vaši platbu učiněnou bankovním převodem.
Údaje o vaší činnosti a o Vašich nákupech (jsou nutné pro zajištění dodávek zboží,
vyřizování reklamací a podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány
třetím stranám. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník
uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v
naší databázi po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření
nesouhlasu s tímto zpracováním. Toto zpracování a shromažďování osobních údajů může
být ze strany prodávajícího v budoucnu použito za účelem případné nabídky obchodu a
služeb zákazníkovi. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich
opravu včetně dalších zákonných práv dle § 21 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů. Poskytnutí osobních údajů je ze strany subjektu dobrovolné, nicméně jejich sdělením
je podmíněno uzavření kupní smlouvy či jiného závazku.
Váš souhlas: Používáním internetového obchodu www.ski-simulator.cz souhlasíte se
shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech po neurčitou dobu.
Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k
jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány, takže budete
mít možnost se o nich dozvědět.